as konstigt

datorn tar inte mitt minneskort från kameran? :-( ni får klara er utan bilder så länge! dagen började skit, lisette kom och gjorde äggröra åt mig och just när jag ska äta så börjar det bara blinka och bli suddigt vart jag än tittar. vart yr och kände mig hel skum alltså. tog två alvedon, får huvudvärk och tar två diclofenac och en järntablett. då domnar handen av och sedan tungan. fatta verkligen inte vad fan som hände. williams farfar kom ner så jag gick och la mig ett tag och vaknade pigg och frisk. inte det minsta kul, nu mår jag okej men har ingen energi alls! camilla och theo var här en sväng på eftermiddagen också, länge sen! mysigt med besök.

nu ska jag försöka äta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0