familjetid



var helt slut efter jobbet igår kväll. Nate var snäll och sov över och tog lill weez imorse så att jag fick sovmorgon. hur sköööönt som helst att få sova 2 timmar extra. i helgen blir det mycket familje tid och jag tror att William gillar det, han är extra glad nu när han får umgås med både mamma och pappa, mysigt! och det funkar hur bra som helst eftersom att jag och nathan är vänner :-)

tråkigt nog så ska jag även jobba fredag kväll, kan ju inte tacka nej till jobb och pengar. men känns sådär att jobba fredag sent och söndag tidigt, alltså kan jag inte roa mig sådär jätte mycket utan bara ta det lugnt. nåja, jobba tre dagar och få betalt som 5 dagar. sa jag att jag älskar OB? mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0