pussen hej

snart får det räcka med Västerås, börjar längta hem till göteborg. stannar här tills på tisdag, har massa skoj under helgen och så fyller ju bästa vän år på måndag så kan ju inte åka på måndag förstås. ikväll har jag dock inte bestämt mig för vad jag ska göra, det visar sig! men imorgon ska jag äta middag hemma hos Jojjs och sen utgång :D inte varit ute sen jag vart gravid så jag är nervös haha!! men tror inte att det blir dans-krogen utan mer ett mysigt ölställe så att man kan sitta och tjöta och ha trevligt. nu måste jag smörja in min fejja för den fäller hud ;(

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

dt är bara det att jag har hört att anna wahlgrens metod räknas som barnmisshandel, det är det. men jag måste göra vad som krävs nu för att få henne att somna i sin egen säng, för det funkar inte att lägga henne på bröstet och vagga henne, för hon somnar inte.

2011-03-11 @ 10:56:00
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Ja det känns faktiskt himla jobbigt, men som sagt, jag kommer jobba 40%, kommer då kanske jobba tre dagar, vara ledig två, jobba fyra, vara ledig fem osv, osv, så jag hoppas att det kommer gå bra.

Kan du så kan jag :)



Tack för dina peppande ord vännen <3 Dom betyder mycket! Hoppas du & Willie mår underbart i Västerås :)



Kram från mig & Alicia

2011-03-12 @ 10:54:54
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: sarah och thea

Åh så mysigt! hoppas du får det skoj på krogen :D

2011-03-12 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0