William ska på äventyr

ännu en helg som är slut men snart är nästa helg här för veckorna går så otroligt fort. framför allt denna vecka kommer gå fort, truckkurs tisdag och onsdag, tvättis på torsdag och så hinna träffa lite vänner. sen är fredag här och helg. och nästa helg ska William till huvudstaden.. utan mig!! det börjar kännas nervöst redan nu även om jag vet att han kommer ha det toppen med sina pappa, farmor och farfar. men han ska vara 40 mil ifrån mig i en hel helg. kommer dessutom inte hinna träffa honom på söndag när han kommer hem för då ska jag självklart jobba till 23.45 så han får sova hos farmor och farfar. hm.. får se till att hitta på en massa skoj på helgen och inte sitta hemma och gråta i min ensamhet ;-) nu blir det faktiskt sängen för mig del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0